Zdravstveno osiguranje

Svjesni da zdravlje ne može i ne smije da čeka, jako je važno da u situacijama kada se mi ili naši ukućani ne osjećamo najbolje, imamo neometan pristup brzoj i kvalitetnoj zdravstvenoj pomoći na koju se možemo osloniti onda kada nam je potrebno.

UNIQA VITAL programi omogućavaju upravo to – zdravstvenu uslugu u trenutku kada je Vama ili Vašoj porodici potrebna, u najboljim privatnim zdravstvenim ustanovama širom zemlje, kod doktora kojeg Vi birate, bez čekanja. Naše ugovorne poliklinike pružaju sve usluge – pedijatrijske, ginekološke, specijalističke usluge, laboratorijske pretrage, a ovisno od Vaših potreba naknade iznose od 6 do 25 KM mjesečno.

Uz to, UNIQA privatno zdravstveno osiguranje nudi pokriće vanbolničkog liječenja i od posljedica koronavirusa, za sve klijente UNIQA zdravstvenog osiguranja, sadašnje i buduće.

VITAL Comfort

Zdravstvena zaštita već od 22 KM mjesečno uz limit pokrića troškova do 1.750 KM godišnje


Proizvod uključuje 80% pokriće troškova za svaki račun za:

  • Specijalističke i ljekarske preglede
  • Dijagnostičke postupke
  • Medicinska pomagala
  • Lijekove
  • Dioptrijska stakla i leće
  • Fizioterapije
  • Psihoterapije

 

VišeManje

VITAL Standard

Zdravstvena zaštita već od 6 KM mjesečno uz limit pokrića troškova do 1.000 KM godišnje


Proizvod uključuje 50% pokriće troškova za svaki račun za:

  • Specijalističke i ljekarske preglede
  • Dijagnostičke postupke
  • Medicinska pomagala
  • Lijekove
  • Dioptrijska stakla i leće
  • Fizioterapije
  • Psihoterapije
VišeManje

Prednosti

privatne zdravstvene zaštite


  • pristup brzoj i kvalitetnoj zdravstvenoj pomoći
  • mreža najboljih privatnih poliklinika u zemlji
  • Vi birate doktora i ustanovu
  • MedUNIQA dežurna linija za sve upite
    (kontakt telefon: +387 61 107 599)
VišeManje

Želite ponudu?

Mi ćemo za vas izračunati cijenu polise i dostaviti ponudu u najkraćem roku. Molimo vas ispunite polja u nastavku:

NAJČEŠĆA PITANJA & ODGOVORI
1
UNIQA pruža vanbolničko liječenje i od posljedica koronavirusa. Šta to znači u praksi?

Privatno zdravstveno osiguranje pokriva troškove zdravstvenih usluga (pregleda, dijagnoza, laboratorije, kontrola, ispitivanja i drugih neophodnih medicinskih usluga), kao i pokriće vanbolničkog liječenja oboljelih od koronavirusa. U situaciji u kojoj se potvrdi prisustvo koronavirusa, osiguranik je u obavezi da poštuje zdravstvene protokole koje je propisala nadležna epidemiološka služba, a ljekarski pregledi i lijekovi u okviru vanbolničkog liječenja će biti pokriveni u skladu sa ugovorenim osiguranjem.

2
Koja je procedura za klijenta kada sazna da je pozitivan na koronavirus, da li prestaje važiti polisa osiguranja?

U situaciji u kojoj se potvrdi prisustvo koronavirusa, osiguranik je u obavezi da poštuje zdravstvene protokole koje su propisale nadležne institucije. Polisa osiguranja i dalje važi, pregledi i lijekovi koji se u okviru liječenja koronavirusa mogu izvršiti vanbolnički će biti pokriveni u skladu s Uslovima polise.

3
Šta pokriva zdravstveno osiguranje i kome je namijenjeno?

Zdravstveno osiguranje je namijenjeno svima kojima je potrebna zdravstvena zaštita. Pokriva troškove liječenja u najboljim zdravstvenim ustanovama širom zemlje, po izboru klijenta. Pokriveni su specijalistički i ljekarski pregledi, dijagnostički postupci, medicinska pomagala, lijekovi, dioptrijska stakla i leće, fizioterapije, psihoterapije. Sve navedeno se može obaviti u našoj mreži ugovornih medicinskih ustanova, odnosno u medicinskim ustanovama po Vašem izboru.

4
Kako da ocijenim koji je program zdravstvenog osiguranja najbolji za moju porodicu i mene?

Naši savjetnici Vam mogu pružiti sve potrebne informacije, odgovoriti na sva Vaša pitanja i ponuditi program osiguranja koji odgovara Vašim i potrebama Vaše porodice. Ukoliko ste zainteresovani za ponudu, možete pozvati besplatni info telefon 080 02 02 51 ili Vaše kontakte možete ostaviti u kontakt formi „Želite ponudu“. Naši savjetnici će Vam se javiti u najkraćem mogućem roku.

5
Kako mogu koristiti usluge privatnog zdravstvenog osiguranja?

Svi klijenti UNIQA osiguranja sa zaključenim programima VITAL zdravstvenog osiguranja imaju na raspolaganju MedUNIQA dežurnu liniju. Kontakt telefon MedUNIQA dežurne linije je: +387 61 107 599. Ukoliko imate potrebu za zdravstvenom uslugom, potrebno je da pozovete MedUNIQA kontakt centar koji će u najkraćem roku zakazati pregled za Vas u jednoj od ugovornih ustanova UNIQA-e koja će pružiti potrebnu uslugu.

6
Da li se djeca mogu zdravstveno osigurati?

DA. Za ugovaranje osiguranja osoba mlađih od 18 godina, potrebna je pismena saglasnost roditelja odnosno zakonskog zastupnika. Moguće je ugovoriti porodičnu polisu uz dodatne cjenovne pogodnosti. Za više informacija možete pozvati besplatni info telefon 080 02 02 51 ili Vaše podatke upisati u kontakt formu „Želite ponudu“.

7
Kako iskoristiti pedijatrijske usluge s obzirom na zabranu kretanja za lica mlađa od 18 godina?

Za osiguranike mlađe od 18 godine moguće su besplatne telefonske konsultacije u našim ugovornim pedijatrijskim poliklinikama. Više informacija putem MedUNIQA dežurne linije putem koje možete zakazati i kontrolne preglede na broj telefona: +387 61 107 599.