Mediji

Rezultati pretraživanja

Misli srcem za svoju sreću – Misli UNIQA


U okviru nove kampanje UNIQA osiguranja, gradove preplavili „Misli UNIQA“ baloni

 „Misli danas je dan za dobar dan“ poruka je na balonu koja je u protekla dva dana osvanula na parking lokacijama širom Bosne i Hercegovine.

Riječ je o aktivnostima u okviru predstavljanja nove korporativne kampanje UNIQA osiguranja pod nazivom „Misli UNIQA“. Poruke poput „Misli šta je sve moguće“, „Misli šta te zaista sprječava“ i „Misli danas je dan za dobar dan“ su neke od poruka koje karakterišu novu UNIQA kampanju.

„Misli UNIQA“ ima za cilj ispričati UNIQA priču na jedinstven način, a pritom biti fokusiran na klijenta. Kampanja poručuje lojalnim i potencijalnim klijentima da razmišljaju na UNIQA način. Razmišljati na UNIQA način unutar društva znači birati ono što UNIQA nudi klijentima. Nisu to samo proizvodi, to su povjerenje i pouzdanost UNIQA osiguranja kao osiguravatelja.

„Slogan nove kampanje je 'Misli srcem za svoju sreću'. U duhu te poruke i nastupajućih novogodišnjih praznika, željeli smo našim sugrađanima na drugačiji način predstaviti novu korporativnu kampanju koja ih poziva da prigrle novi način razmišljanja, da budu hrabriji, drugačiji, odlučniji, da budu uporniji i da se posvete svim onim malim i velikim stvarima koje mogu život učiniti vrijednijim i sretnijim. Konceptom 'Misli UNIQA' želimo podstaći naše lojalne i potencijalne klijente da na vrijeme razmišljaju o osiguranju svoga života, zdravlja, porodice i imovine.“ – istakla je Vildana Skorupan, stručni saradnik za marketing UNIQA osiguranja.

Baloni s porukom „Misli UNIQA“ dočekali su vlasnike automobila u Sarajevu, Banjoj Luci, Mostaru, Zenici i Tuzli. Realizacija kampanje će se nastaviti tokom naredne 2015. godine, a „Misli UNIQA“ konceptom bit će obuhvaćene sve aktivnosti UNIQA osiguranja.