Nova UNIQA kampanja slavi snagu zajedništva
Kroz historiju, ljudi su tragali za načinima da pronađu sigurnost u svijetu punom neizvjesnosti. Potkovica na ulaznim vratima, djetelina s četiri lista u novčaniku ili sretna karta u džepu – svi su oni bili simboli nade i vjerovanja da će život krenuti pravim putem. Kroz različite kulture i generacije, oslanjali smo se na znakove sreće u potrazi za onim što nam je svima potrebno: osjećajem sigurnosti.
Danas, međutim, sigurnost ne mora zavisiti od sreće. Danas imamo osiguranje – ne samo kao finansijski proizvod, već kao sredstvo koje život čini stabilnijim, mirnijim i ispunjenijim.
Jer, kada dijelimo rizik – svima je lakše.To je UNIQA princip. I upravo na toj ideji počiva nova brend kampanja UNIQA osiguranja – kampanja koja manifestira UNIQA slogan „živimo bolje zajedno“, kroz emotivne, svakodnevne priče koje pokazuju šta zaista znači imati oslonac kad je to najpotrebnije.
U sklopu brend kampanje, započela je je i kampanja za osiguranje domaćinstva s jednostavnom i jasnom porukom: „Bolje sada“ koja naglašava da je najbolje osigurati se sada, bez odgađanja, i koja će odsada pratiti sve kampanje za proizvode UNIQA osiguranja. Kampanja za osiguranje domaćinstva se fokusira na važne životne prekretnice – poput trenutka kada se prvi put osamostaljujemo i napuštamo sigurnost roditeljskog doma. U tim trenucima, dodatna zaštita doma i osjećaj sigurnosti postaju važniji nego ikada – a upravo tu sigurnost UNIQA svakodnevno pruža svojim klijentima, što potvrđuje i činjenica da je samo tokom prošle godine isplatila 38,7 miliona KM šteta, uz izuzetnu efikasnost od 98,7%.
Bez obzira na to da li se radi o zdravlju, porodici, imovini ili budućnosti – nova UNIQA kampanja jasno poručuje: Ako podijelimo rizik, on postaje manji za sve.
Kroz snažan emotivni narativ i vizuale koji se lako prepoznaju i pamte, kampanja slavi ljepotu zajedništva.
„Kroz ovu kampanju želimo podsjetiti da UNIQA nije samo osiguravajuća kuća – mi smo partner u svakodnevnim izazovima. Naš zadatak je da preuzmemo vaš rizik, da brigu pretvorimo u sigurnost, a neizvjesnost u osjećaj mira,“ izjavio je Eldar Dudo, direktor UNIQA osiguranja.
Nova UNIQA kampanja prikazuje se u 17 zemalja u kojima UNIQA posluje, uključujući i zemlje SEE regije: Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Crnu Goru, Hrvatsku, Rumuniju i Srbiju.
Kampanja je razvijena u saradnji s renomiranom kreativnom agencijom Schatz & Stöber, a u potpunosti je prilagođena savremenim kanalima komunikacije. Osim snažne i inspirativne poruke, kampanja je i klimatski odgovorna – svi medijski plasmani su CO₂ neutralni, zahvaljujući partnerstvu s platformom Admosfy.
O UNIQA Grupi
UNIQA Grupa je jedna od vodećih osiguravajućih kompanija u Austriji i regiji Srednje i Istočne Evrope (SIE). Sa više od 21.000 zaposlenika i ekskluzivnih prodajnih partnera, UNIQA brine o više od 17 miliona klijenata u 17 zemalja.
Kao druga najveća osiguravajuća grupa u Austriji, UNIQA ima tržišni udio od oko 21%. U regiji SIE prisutna je na čak 14 tržišta, dok su osiguravajuće kompanije u Švicarskoj i Lihtenštajnu također dio UNIQA Grupe. UNIQA SEE regija koju čine: Bosna i Hercegovina, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska, Ruminija i Srbija treća je najveća zajednica zemalja unutar UNIQA Grupe, s približno 2.200 zaposlenika i 2,5 miliona klijenata. UNIQA SEE regija, uz snažnu podršku Grupe, nastavlja s razvojem savremenih, digitalnih i jednostavnih rješenja osiguranja, istovremeno aktivno doprinoseći razvoju zajednica kroz društveno odgovorne inicijative i kontinuirano ulaganje u svoje zaposlenike.