Vital Plus

Zdravlje nema cijenu. Kada smo zdravi imamo svu slobodu da maštamo o ljepoti življenja i planiramo svijetljiju budućnost za nas i naše najmilije. Ali nastup bolesti uruši u trenutku sve planove i onda su naše misli usmjerene samo ka ozdravljenju. VITAL PLUS će unijeti više optimizma  i pomoći Vam da pronađete najbolje rješenje. Pruža Vam finansijsku zaštitu u slučaju nastupa 5 teških bolesti, drugo liječničko mišljenje omogućava adekvatnu pomoć vodećih zdravstvenih stručnjaka kad vam je najpotrebnija. Zdravlje je najvrjednije što imamo i zatonapravite pravu odluku danas za Vaše sretnije sutra.

KARAKTERISTIKE PROIZVODA

Zdravstvena zaštita već od 5 KM uz pokriće do 10.000 KM godišnje


Proizvod obuhvata:

  • Nastup 5 teških bolesti (rak, moždani udar, srčani udar, hronično zatajenje bubrega i bypass operacija koronarnih arterija)
  • Drugo liječničko mišljenje
  • Bonus pokriće – Telemedicina
VišeManje

ZAŠTO KUPITI VITAL PLUS?


 

  • Pojednostavljen način zaključenja polise osiguranja online.
  • U par jednostavnih koraka prateći aplikaciju možete zaključiti polisu osiguranja i ostvariti sigurnu online kupovinu.
  • Na ovaj način ostvarujete uštedu vremena i finansijsku uštedu takokđer jer bankovnu proviziju snosi UNIQA Osiguranje.
VišeManje

Imate pitanja?

Besplatni info broj: 080 02 02 51
UNIQA Non-Stop 0-24h

Obala Kulina bana 19, Sarajevo
Radno vrijeme: 8.00 - 16.30

info.uniqa@uniqa.ba Prodajna mjesta
KARAKTERISTIKE PROIZVODA

 

U slučaju dijagnosticiranja jedna od 5 teških bolesti ostvarujete značajnu finansijsku zaštitu do 10.000 KM.

Zaštita vrijedi 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, 365 dana u godini, bilo da ste kod kuće ili na putovanju.

 

Online plaćanje na rate. Mjesečna premija će automatski biti naplaćena putem vaše bankovne kartice.
DOBRO JE ZNATI
1
 Šta su teške bolesti?

 Teška bolest je bolest koja značajno utiče na kvalitet života, a uz to uzorkuje i velike finansijske izdatke. Teške bolesti koje su pokrivene sa Vital PLUS proizvodom su: rak, moždani udar, srčani udar, hronično zatajenje bubrega i bypass operacija koronarnih arterija. Ukoliko je osiguranik bolovao od nekih bolesti prije zaključenja polise, iste će biti isključene. 

2
Šta je drugo liječničko mišljenje

 Uslov za ostvarivanje prava na drugo liječničko mišljenje je da je osiguraniku njegov liječnik primarne zdravstvene zaštite/liječnik odgovarajuće specijalnosti, odnosno liječnik koji je fizički pregledao osiguranika i postavio dijagnozu, dijagnosticirao jednu ili više bolesti definisanih u popisu bolesti za koje se može tražiti drugo liječničko mišljenje. Popis sadrži više od 100 bolesti za koje se može tražiti drugo liječničko mišljenje. Osiguranik može ostvariti pravo na drugo liječničko mišljenje i za bolesti dijagnosticirane prije sklapanja ugovora o osiguranju, ako se bolest nalazi na popisu bolesti (potrebno hyperlinkovati spisak bolesti).

3
Šta sve obuhvata drugo liječničko mišljenje?

 Drugo liječničko mišljenje obuhvata komentar dijagnoze bolesti, postupak liječenja i moguće preporuke.

4
Na čemu se temelji dobivanje drugog liječničkog mišljenja?

 Drugo liječničko mišljenje temelji se isključivo na postojećoj zdravstvenoj dokumentaciji. Zaprimljenu zdravstvenu dokumentaciju će Mediguide poslati svjetski priznatoj zdravstvenoj ustanovi, koju će na osnovu njihovog prijedloga izabrati osigurana osoba. U roku od petnaest radnih dana, kada svjetski priznata zdravstvena ustanova primi potpunu zdravstvenu dokumentaciju osigurane osobe, ista će primiti neovisno drugo liječničko mišljenje koje će obuhvatiti komentar dijagnoze bolesti, postupak liječenja i moguće preporuke.

5
Bonus pokriće – Telemedicina

 Telemedicina je novi oblik medicinske zaštite i podrazumijeva dostupnost ljekara putem telefonskog ili video poziva, bilo kada i bilo gdje. Idealna je za konsultaciju sa doktorom za upite koje ne zahtjevaju dubinske preglede, međutim nije adekvatna zamjena ukoliko je potrebna hitna medicinska pomoć. 

6
Prijava odštetnog zahtjeva

 U slučaju nastanka osiguranog slučaja, istu je potrebno prijaviti online, telefonski ili posjetom poslovnici . Uz zahtjev potrebno je dostaviti i medicinsku dokumentaciju koja potvrđuje nastanak događaja.